Administratieve dienstverlening

De administratieve dienstverlening is binnen Admana Administratie de kernactiviteit. Deze activiteiten zijn erg uitgebreid. Van het verwerken van inkoop- en verkoopfacturen tot het verrichten van betalingen en debiteurenbewaking. 

De werkzaamheden kunnen bestaan uit:


-  Facturering

-  Debiteurenbeheer

-  Voeren of inrichten van de administratie

-  Controleren van de administratie

-  Aangiften omzetbelasting

-  Verzorgen van de salarisadministratie

-  Aangiften loonbelasting, inkomstenbelasting en vennootschapsbelasting

 

Alle werkzaamheden kunnen op locatie worden verzorgd of u kiest voor verwerking op ons kantoor. De meeste boekhoudprogramma's zijn bekend. Admana Administratiekantoor werkt zelf met Exact Online. Online pakketten werken het handigst omdat deze niet aan een locatie gebonden zijn.

Neemt u gerust contact met ons op als u met een ander boekhoudprogramma werkt, zodat besproken kan worden hoe we van alle mogelijkheden gebruik kunnen maken.

Vragen?
Neem contact met ons op.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"Admana Administratiekantoor is een uitstekende partner en neemt ons veel werk uit handen".

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------